Ulls

Ulls
Les meves paraules. La meva mirada. Els meus ulls.

Bienvenid@s - Benvinguts/des


- L'autor és el déu del llibre, però (...) un llibre no és exactament l'ànima de l'autor.

- No, però és el més pròxim sobre el món terrenal que trobaràs de l'ànima
.

[Laia Muntadas i Aina Soley]

viernes, 20 de agosto de 2010

Ànima bruta, fum

Potser és el teu dolor
________________el que em tenalla?
Sang, verí, bala
no són sinó subtils laments
mentides envernissades
de color de nit.

I s'apaguen lluny tes espelmes
________________la flama blanca s'ha esfumat
encara resta el fum
fent giragonses

però el foc ja s'ha ajaçat.
Sento la teva veu ronca
-sona com si l'haguessin rascat-
potser tu també tens l'ànima bruta
i fum i ets opac.

Qui abraçarà el teu cos
en el dol de la lluna?
Qui sucumbirà al teu encís
de gust amarg de llimona?
Qui t'ensenyarà els estels,

cridaners, refulgents,
-són llàgrimes d'àngel
són foc, són dolor
són passió feta flama-,

qui agafarà el teu cor
i et netejarà l'ànima?

**

I potser quedarà llavors
una petita guspira del que ets,
savi endemoniat
somiador incansable
de justícia i crueltat
________________agafades de la mà...

I potser serà ella qui
t'agafarà la mà a tu
i em sentiré tan llunyana
com el cant de la celístia;

i una part de mi somriurà,
però una altra, ai, una altra!,
________________una altra t'enyorarà...

No hay comentarios: