Ulls

Ulls
Les meves paraules. La meva mirada. Els meus ulls.

Bienvenid@s - Benvinguts/des


- L'autor és el déu del llibre, però (...) un llibre no és exactament l'ànima de l'autor.

- No, però és el més pròxim sobre el món terrenal que trobaràs de l'ànima
.

[Laia Muntadas i Aina Soley]

domingo, 24 de octubre de 2010

Amant

No, i si m'ho demanes, no ets gens vell.
Tota la vida
se t'escapa
per la mirada.
Encalçes la bogeria
per trobar raons per viure.
Tu estimes la vida.

Només demano
unes manilles
-com a joguina-

Em cenyiré al teu cos
ardent
i em cremaré en el teu pit
mentre el cel ploriquegi.

I potser després de beure'm
la teva pell
demanaré el teu cor
-de postres.

2 comentarios:

Aina dijo...

Pot ser un poema molt bonic, o un acte de antropofògia molt interessant :D xDDDDDDDD

L dijo...

És un poema xD no tinc per costum el canibalisme... diuen que no és bo per la salut Ö!!