Ulls

Ulls
Les meves paraules. La meva mirada. Els meus ulls.

Bienvenid@s - Benvinguts/des


- L'autor és el déu del llibre, però (...) un llibre no és exactament l'ànima de l'autor.

- No, però és el més pròxim sobre el món terrenal que trobaràs de l'ànima
.

[Laia Muntadas i Aina Soley]

jueves, 3 de junio de 2010

Freda

Fa sols un mes eres la meva obsessió. Una obsessió un xic menys que malaltissa, una atracció irrefrenable, una temptació llaminera, un desig abrusador, una passió juganera.
I ara, poques vegades sento res.
Algun cop, quan t'entrelluco en una fotografia sento el desig cremant, roent; i quan xerro amb tu, fiblades de necessitat poc decorosa de sentir el teu xiuxiueig a cau d'orella.
I, malgrat això, sóc freda.
Perquè quan veig aquelles parelles agafades de la mà, que es miren als ulls i no els fa falta dir res, perquè "l'estimo" és tan patent... perquè quan penso en aquelles parelles que se'n van a dormir abraçats, i es desperten al costat de l'altre, i no se'n cansen perquè és el que volen veure cada matí... em sento tan freda i banal com l'aire glaçat del nord, que ve per congelar-te i deixar-te parat; em sento com aquella estàtua marmòria que té cap sentiment, i que tot el que fa és observar el món amb ulls cecs.
Però llavors penso en la tendresa que desprens, en el dolor quan tot s'acaba, en el punt i final, en les llàgrimes vessades... en les baralles i els perdons, en els petons amb poques ganes, en les nits fredes d'enyor, en les juguesques amb el cor... i no sé, no em queden ganes d'estimar... ni d'ésser estimada.
I és que tal vegada l'amor és com les muntes dels caballs: que el mascle s'ajunta per passar-s'ho bé, i munta a l'euga, i per les seves ganes de disbauxa, a vegades la rebenta...
I digues-me, tu, cor solitari i taciturn, per què sóc tan freda?

1 comentario:

Aina dijo...

A vegades tothom s'ha sorprès trobant-se menys afectat per alguna cosa del que hauria de ser... com a mínim jo sí :) Ja et parlaré de la fredor pel msn *_*

Res el text per variar très bien, m'agrada la part final quan compares l'amor amb les muntes dels cavalls.

Saps què crec jo? o.ó

Que l'amor és la pitjor estafa que hem sofert per part de Hollywood :)

Petoons!