Ulls

Ulls
Les meves paraules. La meva mirada. Els meus ulls.

Bienvenid@s - Benvinguts/des


- L'autor és el déu del llibre, però (...) un llibre no és exactament l'ànima de l'autor.

- No, però és el més pròxim sobre el món terrenal que trobaràs de l'ànima
.

[Laia Muntadas i Aina Soley]

jueves, 4 de noviembre de 2010

05-11-2010

Avui les coses senzillament m'han anat bé. El meu tutor ha fet una tutoria individualitzada a alguns alumnes; una d'aquests era jo. M'ha dit que el meu rendiment a classe és molt bo, que tinc talent (m'ho ha dit textualment, tens talent) però que estaven una mica preocupats per les meves faltes d'assistència. M'ha dit que he de procurar no faltar més. Ha llançat algunes indirectes que venien a dir si m'estava bé a classe. Li he explicat que si he faltat ha estat perquè em trobava realment malament, ras i curt, que temps enrere sí que em va passar, però aquest any estic motivadíssima. A la classe hi estic genial (la gent és simpàtica, amigable, tot el que podria desitjar) i per fi estic fent el que m'agrada. Tinc esperançes, sí senyor. Només espero que no em torni a fer mal l'esquena i no tenir refredats molt forts. N'estic fins al capdamunt d'estar malalta.

1 comentario:

Aina dijo...

M'alegra veure't tant contenta amb tot nena! :D Espero que segueixis així! ^^