Ulls

Ulls
Les meves paraules. La meva mirada. Els meus ulls.

Bienvenid@s - Benvinguts/des


- L'autor és el déu del llibre, però (...) un llibre no és exactament l'ànima de l'autor.

- No, però és el més pròxim sobre el món terrenal que trobaràs de l'ànima
.

[Laia Muntadas i Aina Soley]

sábado, 20 de noviembre de 2010

Elements incompatibles

M'agafes de la mà i l'aparto de cop. Brusca. Foguera que crema i tot ho devora. Ah! Cendres? Han quedat cendres escampades a la teva mà. Mira! Pell morta. Tu en dius així: pell morta. Quanta raó! M'estàs matant.

- M'ofegues...

- I tu em cremes...

Som elements incompatibles. Llisques per la meva pell com l'aigua freda. Jo t'evaporo. Em deixes mig humida, i jo a tu mig cremat. Fóra bo si parlés de sexe.

- Em mates...

- Doncs vull morir al teu costat.

No! Mira'm als ulls: m'espantes. Oh! No pots veure-ho, t'has encegat. Si jo m'estanco em moro, si em quedo sense res per cremar. Respiro, ardorosa de somnis, de cremar fusta sota els meus dits. I tu...! Amb les teves promeses d'estancament perpetu, de crescuda de rius, de fredor quan et fiques al llit, de rutina feta de plugim: tu, m'espantes. Quedar-se quiet, sempre rebutjant allò que et sorprèn, allò que t'encén: oh! Quina mort en vida! Quin afogament tan gran!

- Adéu. 

- No te'n vagis, sisplau, no te'n vagis del meu costat.

I plores amb llàgrimes salades, i ja no em queda dubte que has sorgit del mar.

3 comentarios:

Aina dijo...

M'has fet venir fred i calor twin o.ó això de descriure coses és tan teu... xDDD

I el text...tio, és que queda malament que sempre ho digui, però m'agrada *_* El contrast entre fred i calent... (jo també l'he fet servir algun cop... és que és super recurrent *_______*)

Bisous xD

Aina dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
L dijo...

Mérci petita! :)
sí, la veritat és que va super bé quan vols explicar alguna cosa ^_^

trobo a faltar HSB :(

petoneets twiin♥