Ulls

Ulls
Les meves paraules. La meva mirada. Els meus ulls.

Bienvenid@s - Benvinguts/des


- L'autor és el déu del llibre, però (...) un llibre no és exactament l'ànima de l'autor.

- No, però és el més pròxim sobre el món terrenal que trobaràs de l'ànima
.

[Laia Muntadas i Aina Soley]

sábado, 17 de julio de 2010

Solitud / Soledad

Temptejar, fondre'm en la pell, temptar, besar, allunyar-me i tornar. Lligar-me, no; seria empresonar-me al costat d'una persona. I per què vull companyia? Nietzsche diu: "El vostre mal amor envers vosaltres mateixos us fa de la solitud una presó". La solitud és dura però suportable. La companyia a vegades no. Millor caure en la temptació quan tens ganes de deixar-te caure -i la resta del dia, quedar-te dempeus.


Tantear, fundirme en la piel, tentar, besar, alejarme de todo y volver. Ligarme, no; seria encarcelarme al lado de una persona. Y ¿para qué quiero compañía? Nietzsche dice: "Vuestro mal amor hacia vosotros mismos os hace de la soledad una prisión". La soledad es dura pero soportable. La compañía a veces no. Mejor caer en la tentación cuando tienes ganas de dejarte caer -y el resto del día, quedarte de pie.

3 comentarios:

Aina dijo...

Al final tu també has caigut a la xarxa de Nietzche!! >_< És que aquest home és tan...tan... *_*

I tu quasi igual *_* Amb quatre línies has adaptat la frase a la teva ideologia i la teva manera de pensar (especialment similar a la meva u.u). Genial!! :)

Manelh dijo...

És un poema que vaig fer ja fa temps.

"Soledad, ese preciado lugar,

el precioso y preciso instante

en que me quedo a solas conmigo.

Soledad para estarme atento,

soledad para escucharme adentro,

soledad para soportarme entero.

En tu dulce compañía, soledad,

exploro en mi,

pongo del revés mi yo, mi alma,

pongo del derecho mi conciencia.

A veces te busco, ya sabes,

tan solo un suspiro contigo,

no es más que estar conmigo

ya lo sé, aun así te busco"

Li falta una bona polida ;-)

L dijo...

xDD TSL!♥
Meerci pel coment guapíssima! En Nietzsche és un crack, tot i que no estic d'acord en varis punts de la seva filosofia (més concretament, els temes de la dominació envers els altres i la seva opinió sobre les dones).
Ara vaig a comentar-te a tu! No oblidis que sóc la teva fan número 1! xD

Manel, el poema està bé, expresses tot el teu pensament, això està guai, però em sembla que la rima encara és una mica feixuga. Ànims, segur que te'n surts!

Per cert merci per comentar :3