Ulls

Ulls
Les meves paraules. La meva mirada. Els meus ulls.

Bienvenid@s - Benvinguts/des


- L'autor és el déu del llibre, però (...) un llibre no és exactament l'ànima de l'autor.

- No, però és el més pròxim sobre el món terrenal que trobaràs de l'ànima
.

[Laia Muntadas i Aina Soley]

domingo, 2 de octubre de 2011

Buscar i destruir

There's an evil feeling in our brains
but it's nothing new
you know it drives us insane
(...)
Searching,
seek and destroy
Metallica

Trencar la gloriosa momificació
de la papallona lluent i borrosa
en l'aire enrarit:
atmosfera crua.
Arrancar les ales com qui estira
un cabdell de llana podrit.
Destriar entre la pols del cadàver
la silueta d'uns ossos que no són
i que no et pots cruspir.

Reivindicar el no-res
amb les mans tacades d'infinit.
Destruir els temples sagrats
per edificar-ne de nous.
Reidiotitzar-se.
Riure com qui trenca cristalls de gel.
Destrossar, trencar, aixafar,
destruir, aniquilar, estripar
papers de dies en què et podia dibuixar
un somriure.

I dormir en un buit cobert de vodka.

2 comentarios:

Aina dijo...

Que maca, tota natural i sense maquillar ni res!!! *_______*

L dijo...

Té collons la cosa Aina, xula, que em curro un poema i em comentes la foto xDDDDDDDDDDD Però merci guapíssima! :3