Ulls

Ulls
Les meves paraules. La meva mirada. Els meus ulls.

Bienvenid@s - Benvinguts/des


- L'autor és el déu del llibre, però (...) un llibre no és exactament l'ànima de l'autor.

- No, però és el més pròxim sobre el món terrenal que trobaràs de l'ànima
.

[Laia Muntadas i Aina Soley]

jueves, 2 de junio de 2011

Circ en flames

Em cremen els ulls
com els llums de neó
d'un circ de pallassos de cares tristes

-prostitutes que es maquillen amb pinzell
obren les cames a les notes
                                            de les trompetes
i et cobren quaranta euros amb noranta-cinc
(sense IVA)
per una mamada amb regust de perruca;
tarifa especial si véns amb cartell!-

Em cremen els ulls com les llàgrimes moixes
del vailet que rep la "comunió"
-això és: pantalons abaixats que et 
                                                       santifiquen
per honorar a Déu,
la sotana i el penis!-

Em cremen els ulls
                             perquè veuen
                                                   massa
(perquè vomiten rebuig)

Em couen els ulls com em cou la carcassa
que amaga el meu cor enfebrit.

2 comentarios:

Aina dijo...

Que jebi. M'agrada.

L dijo...

Mérci beauocop. Al teu servei, ja ho saps.