Ulls

Ulls
Les meves paraules. La meva mirada. Els meus ulls.

Bienvenid@s - Benvinguts/des


- L'autor és el déu del llibre, però (...) un llibre no és exactament l'ànima de l'autor.

- No, però és el més pròxim sobre el món terrenal que trobaràs de l'ànima
.

[Laia Muntadas i Aina Soley]

viernes, 9 de septiembre de 2011

Ràbia

És la terra de sang i cendra
sang calenta perillosa
i dolça
sang vida mort
tot entrelligat...

És la sang que tacava
cada petit racó de vida
(agafa la metralleta i vine)
i que emboirava els ulls dels homes
de cors corsecats d'enveja

Ambició, lluna, diners
(tot és en resum:
sang, llàgrimes, orfes i
mares que busquen criatures
noies violades i nois executats)

Vomito (vomitada negra que esquitxa)
i vomito amb ràbia
que em diuen bèstia pel meu odi
em tracten de folla si agafo el canó
i apunto
(els ulls em brillen rojos d'ira
i els dits anhelen disparar)

Foc! I tot queda igual.
Crema, combustió eterna de llàgrimes carmesines
ditades en un cor negre
que s'eixuga amb aire altiu
voltors a punt per arrancar els ulls
encara amb vida
tu i jo passejant junts
en un univers de cadàvers

Cadàvers amb vida
el cor els batega
cadàvers estúpids putrefactes
cadàvers que repugnen
amb el seu somriure tort
imbècils!

Fuig!
Tanta ràbia pot amb mi
i em destrossa.
Tanta ràbia em trosseja
i els fragments de carn sagnant
encara conserven
el foc de l'odi...

Fuig!
Com qui no vol la cosa.
Fuig!
Encara pots fer mitja volta.
Fuig i no miris enrere
no vulguis ser la dona de Lot
l'estàtua de sal castigada
per la seva tendresa...

Fuig i agafa tot allò
que encara queda de pur en mi,
tot allò que encara estimes
i guarda-ho en algun lloc inexpugnable
on no ho pugui envilir.

Preserva'm pura perquè quan la mort m'atrapi
pugui tancar els ulls amb somnolència
i evitar les flames del meu propi infern.

2 comentarios:

Aina dijo...

Mihijá, jo també vull vomitar coses així D: xDDDDDDDD

L dijo...

Jajajaajaja puta LLUNÀTICA :) A vegades em surten vomitades força enrabiades, hmmm... Però tu no et preocupis que les dues sabem que tens un talent immens! Estic orgullosa de considerar-me la teva twin ♥