Ulls

Ulls
Les meves paraules. La meva mirada. Els meus ulls.

Bienvenid@s - Benvinguts/des


- L'autor és el déu del llibre, però (...) un llibre no és exactament l'ànima de l'autor.

- No, però és el més pròxim sobre el món terrenal que trobaràs de l'ànima
.

[Laia Muntadas i Aina Soley]

sábado, 23 de abril de 2011

Res

Our brains are on fire
with the feeling to kill
And it won't go away
'til our dreams are fulfilled
There is only one thing on our minds
Don’t try running away
`cause you’re the one we will find


 [Metallica: Seek and destroy]





Tinc aquests versos ficats al cap: 

Verrà la morte e avrà i tuoi occhi
questa morte che ci accompagna
dal mattino alla sera, insonne,
sorda, come un vecchio rimorso
o un vizio assurdo.


(mentre sentia el batec del meu cor a la nit, tancant els ulls, intentant dormir).





+I ara, a veure el Barça!

No hay comentarios: