Ulls

Ulls
Les meves paraules. La meva mirada. Els meus ulls.

Bienvenid@s - Benvinguts/des


- L'autor és el déu del llibre, però (...) un llibre no és exactament l'ànima de l'autor.

- No, però és el més pròxim sobre el món terrenal que trobaràs de l'ànima
.

[Laia Muntadas i Aina Soley]

domingo, 18 de marzo de 2012

Anorèxia - Anorexia (català i castellà)

Si hagués enretirat la mà
d'aquell desert de pols i foscúria
-tal vegada és l'alè d'una tomba;
miro els voltors que em ronden
cobdejant la meva carn
i el tendre nèctar dels meus ulls-
potser ara no seria cadàver en vida,
cercant sense trobar-la
la perfecta sinuositat de la meva cintura.
 
 
Si hubiera retirado la mano
de ese desierto de polvo y oscuridad
-tal vez es el aliento de una tumba;
miro los cuervos que me rodean
codiciando mi carne
y el tierno néctar de mis ojos-
quizás ahora no sería cadáver en vida,
buscando sin encontrarla
la perfecta sinuosidad de mi cintura.

No hay comentarios: