Ulls

Ulls
Les meves paraules. La meva mirada. Els meus ulls.

Bienvenid@s - Benvinguts/des


- L'autor és el déu del llibre, però (...) un llibre no és exactament l'ànima de l'autor.

- No, però és el més pròxim sobre el món terrenal que trobaràs de l'ànima
.

[Laia Muntadas i Aina Soley]

lunes, 22 de agosto de 2011

Indecís vol d'ocell

The air around me still feels like a cage
Snuff (Slipknot)

Ara te n'has anat i m'has deixat
nua i sola
en una habitació polsegosa
plena del teu record.

Encara tinc el pijama al cos
però m'has despullat l'ànima
arrancant-me els fils de la por
amb carícies.

Tremolo si sento la teva veu
o si bufa el silenci.
Ara dubto com aquella persona 
que mai vaig ser
i que tu no estimaries.

O potser sí i per això m'has deixat 
nua i sola.
Perquè se'm notin els dolços barrots dels teus dits
clavats a la pell.

No sé si tinc les ales entumides o mortes.

No hay comentarios: