Ulls

Ulls
Les meves paraules. La meva mirada. Els meus ulls.

Bienvenid@s - Benvinguts/des


- L'autor és el déu del llibre, però (...) un llibre no és exactament l'ànima de l'autor.

- No, però és el més pròxim sobre el món terrenal que trobaràs de l'ànima
.

[Laia Muntadas i Aina Soley]

lunes, 27 de diciembre de 2010

Reina perduda


Hauré arribat al cim del teu somriure
hauré perdut mil vegades el cap
m'hauré afogat en les teves llàgrimes
i tot sense pensar...
He perdut la batalla: el tauler s'ha cremat.
He somiat que em besaves 
i he obert els ulls, tement l'impacte.
Una bala que no perfora,
tot de sang escampada pel terra.
Els somnis són malvats.




*




Somrius com una femme fatale. Em recordes a aquella diva que va viure massa pel gust dels altres. Sé que envejaven les seva set de vida i es reien quan la deixaven assedegada. 


2 comentarios:

Ismael Pérez de Pedro dijo...

hermoso blog, un buen regalo de navidad encontrarlo. Salut i molta sort

L dijo...

Moltes gràcies! Espero que també t'agradin els següents posts.