Ulls

Ulls
Les meves paraules. La meva mirada. Els meus ulls.

Bienvenid@s - Benvinguts/des


- L'autor és el déu del llibre, però (...) un llibre no és exactament l'ànima de l'autor.

- No, però és el més pròxim sobre el món terrenal que trobaràs de l'ànima
.

[Laia Muntadas i Aina Soley]

domingo, 3 de julio de 2011

Tu

Avui dolça Maria meva. Avui un altre dia en què tu ets tu i fas que em senti com una nena afortunada. Avui, tu Maria, tu m'has embruixat com sempre, avui tu i ningú més. Avui (no em canso de dir avui perquè et dic massa sovint demà, demà, i tens raó, l'avui és ara), avui t'estimo.
Tu no ets com aquella Maria de Rodoreda, no, tu ets més bona des del principi i menys ensucrada en aquell final; dolça Maria meva t'ho prego àngel de sucre, tu dolça essència de la llum que m'il·lumina, no et veig sinó en les teves paraules que em dibuixen la teva ànima, dolça Maria preciosa nimfa de seda. Tants pensaments per tu, petita Maria meva.

No hay comentarios: