Ulls

Ulls
Les meves paraules. La meva mirada. Els meus ulls.

Bienvenid@s - Benvinguts/des


- L'autor és el déu del llibre, però (...) un llibre no és exactament l'ànima de l'autor.

- No, però és el més pròxim sobre el món terrenal que trobaràs de l'ànima
.

[Laia Muntadas i Aina Soley]

domingo, 20 de febrero de 2011

20-2-2011

Ara estava pensant en publicar alguns textos que he deixat confinats com a notes del meu facebook, ja que allí sembla que tenen més públic. Però de totes maneres, fóra injust marginar els seguidors del bloc que no tinc com a amistats. 




#Aquests últims dies he tingut una migranya constant i empipadora, que aconseguia ésser realment dolorosa en algun moment i que avui pateixo per setè dia. Sembla que tot i així està perdent força i avui no m'he pres cap pastilla per mitigar el dolor, ja que fins i tot les més fortes realment no feien gran cosa. Encara recordo la marca de la tirita quan em van injectar un analgèsic a l'ambulatori; i recordo encara millor aquella estranya sensació etèria de separar-te una miqueta del teu cos, de ser lliure del dolor de la carn. I malgrat això no sóc cap mística. Adoro cada centímetre de la meva pell i no m'importa sentir aquest dolor, no, perquè significa que segueixo viva i que sento. Estic aquí!, crida el meu cap. Evidentment és enutjós, perquè em priva de la vida normal que desitjo, de seguir les petjades del meu destí, o així ho veig jo, de continuar aquesta incessant lluita cotidiana cap a un somni. En paraules molt més banals, d'anar a classe. Potser a algú li sembla que tot plegat és una tonteria, però no ho és per mi. Les classes signifiquen un pas més per arribar al meu futur, a la universitat, al trasllat, són un bitllet per una vida millor. I dic millor perquè serà la meva vida, la que jo hauré triat, la que serà meva, meva i de ningú més. La meva independència lligada amb fils d'or al meu cos. 





¡Xssssst!



Cállate, 


que no 


oigo el 
silencio.

No hay comentarios: